Asker Kısa SMS Mesajları

BİTANEM SEN BENİM CANIM,DÜNYAM,ALDIGIM NEFES,RÜYAM,KURDUGUM HAYALİMSİN,SENİ ÖLENE KADAR BEKLEYECEGİM ÇÜNKÜ SENSİZ ASLA YAŞAYAMAM…. SENİ ÇOKKKKK SEVİYORUMM ZEYNEP-YAKUP DOĞAN…

 
 
 

BİRİCİK sevgilim askerim seni çok özledim hemde çok sensi günlerim yeminle berbat hergün dahada eriyorum hele bugün aradıgında usta birliginin şırnak oldugunu ögrenince bitiim gözyaşım teker teker aktı beynim döndü neden yarim neden okadar uzaklara gidiyoz dayanmıyorum ALLAhım sen bana güç sabır verrr asker yolu beklemek çok acı…. abdulahım seni çok seviyorumm bugün tam 1 sene 1 bigün oldu tanışalı aşıgım sana çok kötüüü…seni bekleyecegim.. manisa alaşehir 88/1 zehra..abdullah

 
 
 

Korkusuzdur dağların efesi, titretir haini kaplanların sesi, madalya gibi duruyor başında, kahramanlık timsali, BORDO BERESİ

 
 
 

vatan borcu namus borcudur gülüm git ve bana geri dönecegine söz ver sözmüüüüüüüüüüüüüü kopuk aşkıma seni çok ama çok seviyorum sakın bırakma beni

 
 
 

aşkım bitanem benim çok özledim seni oofff daha ççok var be bebişim ne zaman kavuşucaz yaaaa sensiz olmak okadar zor ki daha 10 ay var biter mi??? geçermi onca gün SENİ SEVİYORUM ASKERİM(ÇORLU)87/4

 
 
 

OKANIM EVLENDİK 3 AY SONRA BENİ BIRAKIP ASKERE GİTTİN AMA MECBURDN ÇOK ÖZLÜYORUM SENİ ZAMAN GEÇMİYO BE BONCUK GÖZLÜM SENİ 4 SENE BEKLEMİŞİM Bİ 15 DAHA VE Bİ ÖMÜR BİTANEM BENİM GEÇMİYO GECELER OKADAR ZOR Kİ AMA BUDA GEÇİCEK HEP BİRLİKTE OLUCAZ SEN;BEN;VEEEEE PERİMİZ DAHA DOGMADI AMA OLSUN

 
 
 

aylardan kasım gunlerden cuma saat dokuzda cıktı çatışma,indim mevziye mevzi karanlık mevzi değil sanki mezarlık azrail ile ettim pazarlık şehit olmadan alma canımı,

 
 
 

Şafak 420 Askerim hasretin kor ateşleri gibi yaksada beni bekleyeceğim seni aklini buralarda koyma beni bende biraktiğin gibi her gecen gün daha cok cock seviyorum seni (GÖKHAN&PELİN)

 
 
 

Sana seni sewiyorum diyemeden gittin şimdi duy beni seni çokkkk seviyorum Fındıklı seni bekliyorr :::::OSMAN::::

 
 
 

Serseri ASKERİM;seni çok özledim allaha emanet ol.kara gözlün seni çok sewiyo,,,, şafak:110

 
 
 

SEWDİĞİM TAPTIĞIM O ŞİMDİ HAKKARİ’DE ASKER.HAKANIM İZMİR YOLUNU GÖZLÜYOR,KARA GÖZLÜN BIRAKTIĞIN YERDE SENİ BEKLİYOR:(ÖZLEM^den serseri yari HAKAN^â

 
 
 

sen benim hayatıma girdiginden beri ilk kez aşkı tanıdım ben seni çok seviyorum biricigim şimdi askerdesin ve SENSİZİM dön artık!!!…

 
 
 

hani derler ya allah sevenlerı kavustursun biz kavusamadık o öldü cennette belki ama ben ben her yerde onu goruyorum benide al allah ım kurumus topraklar gibi muhtacım ona

 
 
 

bir asker ın nöbette yazdıgı bir siirdir lütfen sitenızden kovmayın daglar arasında kaybolmus bır sehır ortasında akıyor kanlı bir nehir aman allah ım sankı tuncelı deıl nasıl anlatayım tuncelı senı kızları guzelmı guzel koynunda bomba ile gezer yanına yaklassan kellenı keser nasıl anlatayım tuncelı senı

 
 
 

soğuktur erzurum bilirim canım ERGİN’im ay akşamdan ışıktır onuda bilirim ama seni ne kadar sevdiğimi ben bile bilemiyorum SENİ ÇOK SEVİYORUM SENİ ÇOK ÖZLÜYORUM ne hikmetse elimde beyaz bir mendil terhis oluyosun her GECE(şafak say say bitmiyo!!!)

 
 
 

bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır eğer toprak uğrunda şehit olan varsa vatandır

 
 
 

$afak ne kadar zengin oLursa oLsun birgün fakirLe$meye mahkumdur… $AFAK = 120 başka yok…

Published in: on Temmuz 9, 2008 at 11:15 pm  Yorum Yapın  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://guzelsozlerim.wordpress.com/2008/07/09/asker-kisa-sms-mesajlari/trackback/